hürriyet

6 Ekim 2011 Perşembe

AHMET SELÇUK İLKAN



AYRILACAĞIM

Gezdiğim her yerde hatıran dolu
Bilmem ki ben nasıl unutacağım
Ne yazık bu aşkın yok başka yolu
Yarın bu şehirden ayrılacağım

O mahzun yüzüne son defa bakıp
Bütün anıları sana bırakıp
Bu dertli, bu garip başımı alıp
Yarın bu şehirden ayrılacağım

Aldırma görürsen yaşlar gözümde
Şarkımız olacak yine dilimde
Mektubun cebimde, resmin elimde
Yarın bu şehirden ayrılacağım

Bir kilit vurarak aşka, sevgiye
Bir çizgi çekerek senli maziye
Dönmemek üzere artık geriye
Yarın bu şehirden ayrılacağım

AHMET SELÇUK İLKAN





AĞLADIM

Dün gece uzun uzun
Seni andım ağladım.
Sonu yok yolumuzun
Ona yandım ağladım.

Kim bilir acımızı
Bu yasak aşkımızı
O eski şarkımızı
Çaldım-çaldım ağladım! ..

Dolaştım sokaklarda
Ağaran şafaklarda
Seni senden uzakta
Sardım sardım ağladım

İmrendim sevenlere
Sarılıp gidenlere
Elele gezenlere
Baktım baktım ağladım

Benimsin bende değil
Ellerim sende değil
Yanmamak elde değil
Yandım yandım ağladım.

Tuza bastım yaramı
Aşkla açtım aramı
Sensiz son sigaramı
Yaktım yaktım ağladım.


AHMET SELÇUK İLKAN




AĞIR YARALI

Beni ta kalbimden vurdu gidişin,
Bütün umutlarım ağır yaralı.
Aklımdan çıkmıyor veda edişin,
Büyün duygularım ağır yaralı.

Aşkımız verirken en son nefesi,
Yıkıldı gönlümün sevda kalesi,
Sırtımda sanki bir bıçak darbesi,
Bütün anılarım ağır yaralı.

Dünyayı başıma yıkmışcasına,
Bağrıma kurşunlar sıkmışcasına,
Sanki bir savaştan çıkmışcasına,
Bütün anılarım ağır yaralı...



AHMET SELÇUK İLKAN





2 yorum:

  1. Kısa zamanda 2,5 Milyon tıklanan sözleriyle fenomen haline gelen
    Cuma Bozkurt'un Kaleminden Beklenen Kitap BİR YUDUM AŞK Çıktı!

    Ölseydin,
    Belki de seninle ölürdüm,
    Ama sen en olmazı seçtin
    Ve gittin…
    Ben ise sende kaldım,
    Yarım bir şekilde,
    Yarım diyorum, alınma,
    Ruhum sende kaldı,
    Bedenim bende…

    Peki, dediğin gibi olsun şimdi git,
    Ben de bakmam ardına,
    Hatırlamam gözlerini, hatırlamam sözlerini,
    Sildim mi tam silerim ben de,
    Yarın bir gün gördüm mü, bir taraflarda,
    Sanki bir yerlerden tanıyorum dercesine silerim,
    Bırak seni, varlığını bile unutur silerim...

    (Bir Yudum Aşk Tanıtım Bülteninden)


    Yılın En İyi AŞK Kitabı Olmaya Aday Bir Yudum Aşk'ı Hemen Satın Almak İçin:


    Online Satış: BirYudumAsk.Com

    1: KİTAPYURDU.COM

    2: İDEFİX.COM

    3: D&R.COM

    4: PANDORA.COM

    YanıtlaSil