hürriyet

16 Kasım 2013 Cumartesi

AZİZ NESİN









BENDE KAL

Bir tohum verdin;

Çiçeğini al.
Bir çekirdek verdin;
Ağacını al.
Bir dal verdin;
Ormanını al.
Dünyamı verdim sana,
Bende kal ..

Aziz Nesin






BAĞIŞLA

Ya zamanından çok erken gelirim
Dünyaya geldiğim gibi
Ya zamanından çok geç
Seni bu yaşta sevdiğim gibi

Mutluluğa hep geç kalırım
Hep erken giderim mutsuzluğa
Ya herşey bitmiştir çoktan
Ya hişbir şey başlamamış

Öyle bir zamanına geldim ki yaşamın
Ölüme erken seviye geç
Yine gecikmişim bağışla sevgilim
Seviye on kala ölüme beş.

Aziz Nesin                   



SEN SÖYLEMEDEN DE BİLİYORUM
 
Seziyorum ki kaçacaksın..
Yalvaramam koşamam
Ama sesini bırak bende
 
Biliyorum ki kopacaksın
Tutamam saçlarından
Ama kokunu bırak bende
 
Anlıyorum ki ayrılacaksın
Cok yıkkınım yıkılamam
Ama rengini bırak bende
 
Duyumsuyorum ki yiteceksin
En büyük acım olacak
Ama ısını bırak bende
 
Ayrımsıyorum ki unutacaksın
Acı kurşun bir okyanus
Ama tadını bırak bende
 
Nasıl olsa gideceksin
Hakkım yok durdurmaya
Ama kendini bırak bende

Aziz Nesin           




ÖZLEM


O denli o denli çok beklettin
Alıştırdın bekletmeye kendini
Çok zamanlar geçti de geldin
Senden çok seviyorum senin özlemini.


Aziz Nesin













1 yorum:

  1. Kısa zamanda 2,5 Milyon tıklanan sözleriyle fenomen haline gelen
    Cuma Bozkurt'un Kaleminden Beklenen Kitap BİR YUDUM AŞK Çıktı!

    Ölseydin,
    Belki de seninle ölürdüm,
    Ama sen en olmazı seçtin
    Ve gittin…
    Ben ise sende kaldım,
    Yarım bir şekilde,
    Yarım diyorum, alınma,
    Ruhum sende kaldı,
    Bedenim bende…

    Peki, dediğin gibi olsun şimdi git,
    Ben de bakmam ardına,
    Hatırlamam gözlerini, hatırlamam sözlerini,
    Sildim mi tam silerim ben de,
    Yarın bir gün gördüm mü, bir taraflarda,
    Sanki bir yerlerden tanıyorum dercesine silerim,
    Bırak seni, varlığını bile unutur silerim...

    (Bir Yudum Aşk Tanıtım Bülteninden)


    Yılın En İyi AŞK Kitabı Olmaya Aday Bir Yudum Aşk'ı Hemen Satın Almak İçin:


    Online Satış: BirYudumAsk.Com

    1: KİTAPYURDU.COM

    2: İDEFİX.COM

    3: D&R.COM

    4: PANDORA.COM

    YanıtlaSil