hürriyet

16 Kasım 2013 Cumartesi

ATTİLA İLHAN



Kimi Sevsem, Sensin...

 kimi sevsem sensin / hayret
sevgin hepsini nasıl değiştiriyor
gözleri maviyken yaprak yeşili
senin sesinle konuşuyor elbet
yarım bakışları o kadar tehlikeli
senin sigaranı senin gibi içiyor
kimi sevsem sensin / hayret
senden nedense vazgeçilemiyor

her şeyi terk ettim / ne aşk ne şehvet
sarışın başladığım esmer bitiyor
anlaşılmaz yüzü koyu gölgeli
dudakları keskin kırkızı jilet
bir belaya çattık / nasıl bitirmeli
gitar kımıldadı mı zaman deliniyor
kimi sevsem sensin / hayret
kapıların kapalı girilemiyor

kimi sevsem sensin / senden ibaret
hepsini senin adınla çağırıyorum
arkadamdan şımarık gülüşüyorlar
getirdikleri yağmur / sende unuttuğum
hani o sımsıcak iri çekirdekli
senin gibi vahşi öpüşüyorlar
kimi sevsem sensin / hayret
in misin cin misin anlamıyorum


Attila ilhan




BÖYLE BİR SEVMEK


ne kadınlar sevdim zaten yoktular
yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
azıcık okşasam sanki çocuktular
bıraksam korkudan gözleri sislenir
ne kadınlar sevdim zaten yoktular
böyle bir sevmek görülmemiştir

hayır sanmayın ki beni unuttular
hala arasıra mektupları gelir
gerçek değildiler birer umuttular
eski bir şarkğ belki bir şiir
ne kadınlar sevdim zaten yoktular
böyle bir sevmek görülmemiştir

yalnızlıklarımda elimden tuttular
uzak fısıltıları içimi ürpertir
sanki gökyüzünde bir buluttular
nereye kayboldular şimdi kim bilir
ne kadınlar sevdim zaten yoktular
böyle bir sevmek görülmemiştir.


Attila ilhan









2 yorum:

  1. Kısa zamanda 2,5 Milyon tıklanan sözleriyle fenomen haline gelen
    Cuma Bozkurt'un Kaleminden Beklenen Kitap BİR YUDUM AŞK Çıktı!

    Ölseydin,
    Belki de seninle ölürdüm,
    Ama sen en olmazı seçtin
    Ve gittin…
    Ben ise sende kaldım,
    Yarım bir şekilde,
    Yarım diyorum, alınma,
    Ruhum sende kaldı,
    Bedenim bende…

    Peki, dediğin gibi olsun şimdi git,
    Ben de bakmam ardına,
    Hatırlamam gözlerini, hatırlamam sözlerini,
    Sildim mi tam silerim ben de,
    Yarın bir gün gördüm mü, bir taraflarda,
    Sanki bir yerlerden tanıyorum dercesine silerim,
    Bırak seni, varlığını bile unutur silerim...

    (Bir Yudum Aşk Tanıtım Bülteninden)


    Yılın En İyi AŞK Kitabı Olmaya Aday Bir Yudum Aşk'ı Hemen Satın Almak İçin:


    Online Satış: BirYudumAsk.Com

    1: KİTAPYURDU.COM

    2: İDEFİX.COM

    3: D&R.COM

    4: PANDORA.COM

    YanıtlaSil